علم و تکنولوژی

ترفند طلایی برای نصب دو واتس آپ در یک گوشی

نصب دو واتس آپ در یک گوشی

خیلی از ماها تا به حال به خاطر شرایط کاریمون، درس و مسائل دیگر مجبور بودیم که از دو واتس آپ در یک گوشی استفاده کنیم، اما راهی ایمن و بدون دغدغه جلومون نبوده. یکی از پر مسئله‌ترین پلتفرم‌ها برای نصب دو واتس آپ بر رو یک گوشی، برند اپل بوده است؛ اما خب خود شرکت واتساپ یک راه آسان را برای ما قرار داد. تا پایان مسیر همراه https://mrdigitall.com/ باشید چرا که به راحتی قرار است از دو واتس آپ در یک گوشی استفاده کنید.

ترفند طلایی برای نصب دو واتس آپ در یک گوشی

استفاده از واتس آپ‌های غیر رسمی!

یکی از پیشه‌پا ترین راه‌های برای استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی، واتس آپ‌های غیر رسمی مثل واتس آپ پلاس، جی‌بی و … است؛ در استفاده‌های اولی از آنها، مات قابلیت‌های زیادی که به ما ارائه می‌دهند می‌شویم بدون اینکه مشکلی برای ما ایجاد شود؛ اما بعد از اینکه آن برنامه‌ها دانستند جای پای ما سفت شده، مشکلاتی همچون حذف کردن تمامی پیام‌ها یا بیرون انداختن مکرر از برنامه‌ها را برای ما ایجاد می‌کنند.

البته این تنها بخشی از کارهایی است که واتس آپ‌های غیر رسمی انجام می‌دهند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که مطمئنم همه‌ی ما خیلی بهش اهمیت می‌دهیم، امنیت است؛ واتس آپ‌های غیر رسمی یکی دیگر معظلاتی که برای ما بوجود می‌آورند بحث امنیت‌ است؛ به دلیل اینکه برنامه‌های غیر رسمی کد گذاری هوشمندی ندارند، هکرها به راحتی آب خوردن می‌توانند آنها را هک کنند و اطلاعاتش را به هر جایی که دلشان می‌خواهد بفروشند. پس برای استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی نیاز نیست که اینهمه در حال تهدید باشیم.

استفاده از واتس آپ‌های غیر رسمی!

استفاده از واتس آپ‌های غیر رسمی!

استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی چگونه است؟

اول از همه برای نصب دو واتس آپ در یک گوشی به سراغ آیفون ‌ها می‌رویم؛ تا چند سال پیش وقتی صحبت از استفاده از دو واتس آپ روی یک گوشی آیفونی میشد خیلی‌ها تعجب می‌کردند، اما حالا بدون هیچ تعجبی و سختی می‌توان این کار را انجام داد؛ شرکت متا بعد از رونمایی از واتس آپ بیزینس یا همون تجاری کار نصب دو واتس آپ روی یک گوشی آیفونی را برای ما انجام داد تازه با امنیت بسیار زیاد.

 البته راه‌های پر دردسری دیگری هم برای نصب دو واتس آپ برای گوشی آیفون است و آنهم با جیلبریک کردن گوشی ممکن است، راهی که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنم. ناگفته نماند که استفاده از واتس آپ بیزینس برای تمامی سیستم‌عامل‌ها ممکن است؛ اما پلتفرم اندروید به جز استفاده از واتس آپ تجاری، میتوانند از خود برنامه کپی بگیرند و استفاده خود را انجام دهند؛ البته در هر گوشی، راه کپی گرفتن مختلف است.

استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی چگونه است؟

استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی چگونه است؟

کپی گرفتن از برنامه در گوشی سامسونگ

همه چیز از تنظیمات گوشی شروع میشه؛ بعد از ورود به آن، بخش Advanced Features یا تنظیمات پیشرفته را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید؛ در صفحه جدید باز شده، وارد بخش Dual Messenger شوید؛ اینجا لیست تمامی برنامه‌های پیام رسان رو مشاهده میکنید که از قابلیت شبیه سازی یا کپی برداری پشتیبانی می‌کنند؛ کافیه تنها تیک کنار واتس آپ رو روشن کنید تا از برنامه شما کپی یا همون شبیه ساز گرفته بشه.

در بخش پایینی این صفحه گزینه‌ای به نام Use separate contacts list وجود دارد که در صورت روشن بودن او، واتس آپ دوم شما از لیست مخاطبین واتس آپ اولی شما استفاده نمی‌کند. حال اگر به صفحه‌ی اصلی گوشی برگردید میبینید که دو واتس آپ در یک گوشی دارید با این تفاوت که در کنار یکی از آنها علامت نارنجی رنگ وجود دارد؛ حال می‌توانید وارد این برنامه شوید و با شماره‌ای دیگر واتس دوم خود آپ خود را فعال کنید.

کپی گرفتن از برنامه در گوشی سامسونگ

کپی گرفتن از برنامه در گوشی سامسونگ

کپی گرفتن از واتس آپ در گوشی‌های شیائومی

در گوشی شیائومی قابلیت نیز به مانند گوشی‌های سامسونگ وجود دارد که با استفاده از آن شما می‌توانید از دو واتس آپ در یک گوشی استفاده کنید؛ قضیه زمانی جالب‌تر میشه که نماینده‌های شیائومی این کار رو هوشمندتر انجام می‌دهند، یعنی شما به غیر پیام‌رسان‌ها، میتوانید از دیگر برنامه‌هایتان هم دو نسخه داشته باشید؛ مثلا در گوشی‌های سامسونگ شما نمی‌توانید از برنامه‌ای مثل بازار کپی بگیرید، اما در محصولات شیائومی این امر امکان پذیره.

برای اینکه بتوانید از برنامه کپی برداری کنید کافیست وارد تنظیمات شوید و بخش Apps یا برنامه‌ها را پیدا کنید؛ در صفحه جدید باز شده قرار است وارد بخشی با نام Dual Apps یا برنامه‌ها دوتایی بشید؛ در صفحه‌ی جدید باز شده با فعال کردن تیک کنار هر کدام از برنامه‌ها، نسخه‌ی جدیدی از آنها را خواهید داشت.

کپی گرفتن از واتس آپ در گوشی‌های شیائومی

کپی گرفتن از واتس آپ در گوشی‌های شیائومی

https://mrdigitall.com/ در این مطلب راه‌های استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی رو ارائه داد تا کاربران گرامی به راحتی بتوانند از دو واتس آپ در یک گوشی استفاده کنند؛ خیلی خوشحال میشم نظرتون رو در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

 

سوالات متداول

1- واتس آپ‌های غیر اصلی چه خطراتی دارند؟

همونطور که از اسم این اپلیکیشن‌ها معلومه، نمیشه اعتماد زیادی به واتس آپ‌های غیر اصلی کنیم؛ بیشترین خطری که افراد زیادی به اون برخوردند، پاک شدن اطلاعات برنامه هست که طبعات سنگینی میتونه داشته باشه.

2- برای استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی، از چه روشی بریم بهتره؟

بهترین روش برای استفاده از دو واتس آپ در یک گوشی، واتس آپ بیزینس است؛ چراکه نسخه رسمی از یک واتس آپ است که خود شرکت متا آن را هدایت می‌کند؛ در مرحله دوم باید به سراغ استفاده از شبیه ساز برویم. اما تحت هیچ عنوان نباید به سراغ واتس آپ های غیر رسمی برویم، برای اینکه امنیت لازم را ندارند و همچنین مشکلات زیادی را جلو پای ما قرار میدهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *